2009年6月28日 星期日

如何充支付寶(中國郵政儲蓄銀行)

中國內地大部分郵局都會支持支付寶而家比你地睇下拱北最近同可以沖支付寶既郵局啦(如圖)
其實沖支付寶好簡單只雖要寫幾個名寫個電話寫埋要沖幾錢最後比埋錢就可以啦 (詳情如下)





方法:1.入到門口會見到有個保安左係到既!你叫佢令張網匯e張紙佢會識比你
2.之後係右手邊會有d版係到教你填張野! (不過都係幾個名同個電話同埋你要沖錢既數目姐!)
3.係門口到你會見到有1部機,上面分別有2個制!禁匯款過個就可以了,之後會有張號碼紙走出黎牒啦(如果唔識既可以問一到個個保安)
4.等佢電腦叫你個號碼去佢櫃台比張紙同埋錢佢(要收2蚊或以上既手續費架到時記得帶定幾蚊散紙呀)之後佢會叫你打密碼! (個密碼一定要記得.如果唔係既話就會入唔到錢架啦)
5.跟住佢會比張返1張紙你,(唔好當垃圾,有用架,放好佢)入面會有1個序號同埋你岩岩填個張野d資料係到!(個序號就係支付寶序號啦.密碼就係佢叫你係櫃台打過個啦)
6.最後就係上taobao沖你既支付寶啦




註:以上只收人民幣RMB

本人不代訂代購不代沖等

1 則留言: